Kent, fejk-mocka och Rolf Lassgård

Mitt förhållande till datorer och till internet är just nu väldigt förvirrande. Jag får ångest av alla timmar som spenderas framför skärmen samtidigt som jag liksom inte kan slita mig. Surf surf surf. Klick klick klick.
Plus att Fredrik Strage förra helgen fick mig att börja lyssna på Kent igen för första gången på kanske fyra år. Det kan inte vara bra för en att lyssna på samma musik som på gymnasiet. Jag anar att detta har bidragit en del till min allmänna förvirring.

Men, ibland måste man faktistkt ta paus från internetandet. Istället för att gå ut i friska luften (läs regnet och blåsten) pysslar jag. Armband i läder (läs fejk-mocka) och Wallander på ljudbok går utmärkt bra ihop har jag märkt. Gärna med Rolf Lassgård som läser. Rolf rules.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0