fyrkantiga ögon.com

Förutom att träna gör jag inte jättemycket om dagarna nuförtiden. Vissa kallar det arbetslös, andra lat. Jag kallar det ledig.
Detta tillstånd ger en väldig massa tid att spendera på internet varje dag. Ofta finner jag mig själv autistiskt surfande på olika varianter av oändliga hemsidor, såna där ställen där man kan scrolla och klicka sig vidare i all evighet tills man glömt att det nånsin funnits en verklighet utanför skärmens sken.

Sartorialist var en av dom ställen där autistscrollandet tog sin början för mig men den känns något uttjatad idag, även om jag fortfarande gillar konceptet.
Här är två andra exempel på vad jag menar:

För ganska länge sen tipsade fantastiska Lisa Milberg om den här sidan med recensioner av godis. Tokigt! Extra fint är betygsystemet.

Fenomenet Dagens outfit kan lätt kännas lite trött men det finns andra sätt att göra det på. Till exempel så här: The What I Wore Today Pool. Bitvis lite för puttinuttigt för min smak men även sådär brittiskt bitter-quirky på sina ställen. Lite som Emma Thompson. Och så älskar jag folk som ritar, det är fint. Ett eget bidrag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0