Kullarna


Undrar om man hade fallit för Justin Bobby om man var med i The Hills? (älskar förresten att Kristin bara har en look - bitchlooken)

Varje gång jag ser på The Hills numera ställer jag mig två frågor:
1. Har den här serien egentligen nån handling?
2. Hur kan man inte ÄLSKA den?
Även om jag saknar mascaragråtande drama-queen-LC sitter jag som klistrad varje vecka. Så mycket att förundras över liksom; Stephanies ansikte som sakta förfaller till oigenkännlighet, Speidi som är i nåt slags evigt och mycket scriptat bråk (varenda mening låter läst), Justin Bobby som aldrig pratar i fullständiga meningar men ändå verkar få skitmycket tjejer och så den nya säsongens huvudperson Kristin Cavallari - "It's f-ing on bitch!". Herregud. Jag ryser av välbehag.
Och nästan ännu bättre än själva serien är att Emma Rosenblum på NY Magazine skriver om varje avsnitt i deras blogg The Cut! Smart, elakt och skitkul med ett "Vad är på riktigt och inte i The Hills-index". Love it!  


Kommentarer
Postat av: Anna Thunman Sköld

Åh, tack, Ida, för detta! Bra inlägg också. Kände igen mig :)

2009-11-13 @ 13:21:17
URL: http://tvbloggen.tvplaneten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0