sammet

Idag är tredje dagen i rad i mina sammetsbyxor. Eller tights. Tycker det är svårt att skilja på byxor och tights nuförtiden men dom har en dragkedja på ena höften så dom lite känns mer som byxor, intalar jag mig själv. Egentligen är dom nog väldigt mycket tights.
I vilket fall: jag älskar dom. Inköpta på COS i Paris och oh så mjuka, oh så sköna och oh så smickrande snygga. Men, svåra att fånga på bild:



Kan bara hålla med herr George Costanza: "I would drape myself in velvet if it was socially acceptable!". Och nu är det ju typ det. Socialt accepterat att klä sig helt i sammet alltså. Love it!

Kommentarer
Postat av: WM

NICE PANTS GIRL! WM.



WWW.WASHMACH.COM

2010-01-16 @ 17:31:12
URL: http://www.washmach.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0